06 October 2008

Riang Ria di Hari Raya

Alhamdullilah tahun ini aku sekali dapat menyambut Aidilfitri dengan sempurna dan kesedehanaan. Lebih Bermakna lagi aku menyambut bersama Isteri dan Putera Sulung kami Muhammad AKif Zahin.

Hari Raya tahun ni aku menyambutnya di Rumah mertua. Pertama kali tanpa keluarga dan kedua ibu bapa aku. Tapi inilah resam hidup bila berumahtangga. Tak mengapa kedua-dua keluarga aku jugak kan.

Disini aku sertakan beberapa potret sepanjang Hari Raya Aidilfitri lalu.



- Ini Keluarga Mertua aku -



- Keluarga Aku -



- Haaa...inilah Aku, Isteri dan Putera Sulung Kami -

13 comments:

Rohaizan said...

Salam Syawal & selamat hari raya.

Kujie said...

Biasalah, dah berkeluarga..kena gilir2 rumah...

mrozaidi said...

Tahniah2

http://www.gussuta.com said...

Selamat hari raya dan selalu berbahagia

chot said...

wah..ku lihat hijauuuu...

Chuckiesd said...

hijau tema family belah aku tahun ni...hehehe..kener laa cat umah pun hijau.

ita.itu said...

wah sama kaler baju ngan dinding dah..hehe

fishballisme said...

Masih tidak terlewat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. :)

Chuckiesd said...

ita..sampai hati cakap sama ngan dinding...benor nyer diding umah mak aku tu ikut color baju raya...hahahahahhahahhahahahaha...

Zaied said...

Chuck, bersamping ko ye... takpa.. baru anak 1... <--- MT yang cakap.

~aianna~ said...

akif zahin..wut a sweet name!sy sker.. ;)

eiza said...

serba serbi ijau... tibe2 terselit pink sorang..hehe

Chuckiesd said...

tu laa anak buah tu mmg kepala angin sikit...nak marah pun dah besar kann...