09 September 2008

Tun Mahathir Sertai UMNO Semula


Alhamdullilah semalam aku mendengar berita ynag mengatakan Tun Mahathir bersedia sertai UMNO semula. Lega hati aku mendengar berita ini..Sebenarnyer TUN Mahathir perlu berbuat sedemikian untuk bersama-sama membantu kesemua pemimpin UMNO sekarang ni. Beliau sememangnyer mempunyai pengalaman yang cukup luas dalam UMNO.
Jadi dengan kehadiran semula Tun Mahathir dalam UMNO, rakyat akan lebih mempercayai UMNO. Bagi aku yang hanya rakyat biasa ni, ianya takder masalah. Tapi tak tau plak cammaner pemimpin-pemimpin tertinggi UMNO. Harap apa yang diperkatakan Tun Mahathir itu menjadi kenyataan. UMNO semememangnyer perlukan orang-orang lama macam Tun Mahathir ni...

Die berupaya menjadi penasihat yang amat baik dan briliant untuk membela orang-orang melayu dan juga memartabatkan bangsa melayu di mata dunia serta bangsa-bangsa lain.

Tun Mahathir seperti yang kita tahu semua adalah seorang pemimpin yang Bijak. Memang tak dinafikan. Masa die keluar UMNO dulu, aku pun raser sedih yang amat sangat. Aper yang aku fikirkan, siapa lagi yang boleh memimpin UMNO dan membela nasib orang melayu pada masa akan datang. Aku sememangnyer tak nampak pengganti Tun Mahathir selepas die melepaskan jawatan Perdana Menteri lagi..Bukan aku ckp pemimpin skang tak bagus..mungkin belum nampak taringnyer lagi...

Ermmm aku mmg berharap sangat Tun Mahathir kembali semula ke dalam UMNO dan meningkatkan lagi kepercayaan orang Melayu pada UMNO..Bangkitkan semula semangat orang melayu untuk meneruskan kehidupan di bumi mereka sendiri.

Kembalilah ke Pangkuan UMNO...Kami semua orang melayu memerlukan kamu Tun Mahathir....

0 comments: