15 October 2008

Triond..Akhirnya

Salam semua...
Hari ni aku nak berkongsi sedikit kegembiraan kepada semua. Hari aku aku dapat email daripada TRIOND yang mengatakan bahawa mereka dah membuat bayaran pada aku..

Alhamdullilah...Triond memang membayar user nyer.

Apa itu Triond?

Triond adalah satu tempat yang membernar penggunanyer menghantar article, video dan gambar. Anda akan dibayar setiap kali hasil kerja anda tu di klik dan dilihat oleh orang lain seluruh dunie. Cam aku, aku hantar gambar. Then aku buat laa promosi sikit pada kawan dekat maner laa...dan inilah hasilnyer.
Memang tak banyak..tapi ia membuatkan aku semangat nak posting gambar lagi...
Kalau korang nak cuber gi register kat http://www.triond.com/
Then submit laaa gambar ker artikel ker video ker...Good luck...

2 comments:

Anonymous said...

Cam berminat je ni..
Sikit tapi penting ada masyuk

Anonymous said...

betul tu zool...sikit-sikit pun masyukkk...jugak...saper nak kasi free kan...